FR DE

Recherche

Type:


Projet dont l'offerte fait partie:


Nom de la salle / du lieu:


Champs d'action (max.: 4):


Âge:


Mots-clés:


Rechercher

Journal de bord


Mir fierwen selwer eng Mask

Offre pédagogique

06.11.2020
publié par Nathalie Reichling
visible au public


Kanner kréien all eng wäiss Mask déi si kennen selwer gestalten mat Batikfarwen. Sie kennen Lastiker ronderëm machen fir en schéint Muster ze kréien. All Kand deet en Schiertech an Händschen un dass Kleeder net knaschteg gi an mir leen en Plastik dobaussen op de Buedem. Dann kennen Kanner déi Faarwen déi hinnen gefalen drop machen déi dann no 7 Stonnen mussen ausgewäsch gi an dann an der Wäschmaschinn gewäsch gi.

» Détails
Type Offre pédagogique
Responsable(s) Folscheid Joy Reichling Nathalie
Nom du groupe Cycle 3-4
Âge 8-10 ans
10+ ans
Objectifs (voir p.ex. cadre de référence) Kanner sinn am Alldag genervt vun de Masken, dofir wëllen mer dass si duerch des Aktivitéit Freed hunn eng Mask selwer ze gestalten.
Nombre d'enfants 10
Champs d'action (max.: 4) Créativité, art et esthétique




Mir fierwen eis d'Hoer mat Krepppobeier

Offre pédagogique

03.11.2020 - 03.11.2020
publié par Nadine Fandel
visible au public


Die Kinder konnten frei auswählen, in welcher Farbe sie ihre Haare gerne färben möchten. Ein Kind nach dem anderen kam an die Reihe und bekam jeweils bis zu 4 Strähnen „gefärbt“.
Folgendermaßen gingen wir vor: Die Haarsträhne wurde nass gemacht, das farbige Krepppapier wurde um die nasse Strähne gewickelt und ebenfalls angefeuchtet. Anschließend wurde die Strähne mit Aluminiumspapier umwickelt. Die Kinder mussten das Ganze mindestens 20 Minuten einwirken lassen. Danach wurde das Aluminiums- und Krepppapier entfernt und die Kinder haben ihre nassen Strähnen trockengeföhnt.



» Détails
Type Offre pédagogique
Responsable(s) Nancy + Nadine
Nom du groupe Cycle 3+4
Âge 8-10 ans
10+ ans
Objectifs (voir p.ex. cadre de référence)
  • Die Kinder sollen sich für maximal 4 Strähnen entscheiden.
  • Die Kinder sollen das Färben der Haare als Experimentieren sehen.
  • Die Kinder sollen Geduld haben, bis sie dran sind.
Partenaire(s) de coopération Parent(s)
Nombre d'enfants 7
Champs d'action (max.: 4) Émotions et relations sociales
Créativité, art et esthétique




Mir iessen zesummen Raclette

Offre pédagogique

02.11.2020 - 02.11.2020
publié par Nadine Fandel
visible au public


Morgens fragten wir die Kinder, was sie gerne zum Raclette essen möchten. Anschließend ging einer von uns die Lebensmittel einkaufen.

Gegen 12 Uhr haben wir unsere Hände gewaschen und gingen gemeinsam in unser „Restaurant“. Dort angekommen haben die Kinder sich in 4er Gruppen aufgeteilt und zusammengesetzt, um sich eine Raclette-Maschine zu teilen.
Wegen der hygienischen Vorschriften haben wir die Kinder serviert, d.h. die Kinder kamen nacheinander ans Buffet und haben uns gesagt, was sie gerne essen möchten. Anschließend haben sie sich an den Tisch gesetzt und fingen an zu essen.

Wir haben zwischendurch nachgefragt, wann und wie sie Raclette mit der Familie gemeinsam essen.



» Détails
Type Offre pédagogique
Responsable(s) Nancy + Nadine
Nom du groupe Cycle 3+4
Âge 8-10 ans
10+ ans
Objectifs (voir p.ex. cadre de référence)
  • Die Kinder sitzen in kleinen Gruppen zusammen und genießen gemeinsam das Essen.
  • Die Kinder sollen über ihre eigenen Erfahrungen sprechen, wenn sie mit der Familie gemeinsam Raclette essen.
Nombre d'enfants 13
Champs d'action (max.: 4) Émotions et relations sociales




Kürbiszopp

Offre pédagogique

02.11.2020 - 02.11.2020
publié par Marion Filbig
visible au public


Hierschtzäit ass Kürbiszäit an Kanner wënschen sech oft Bak- an Kachatelieren an sou hu mir eis fir eng gutt Kürbiszopp entscheet.
Mir hunn eis Hygiènesmesuren a gehale. Kanner si gefrot gi wien doheem well eng gutt Kürbiszopp  zou bereet huet an op se wéisten wat een alles bräicht fir sou eng Zopp. Mir hunn eis fir eng Kürbiszopp mat Kokosmëllech entscheet.  Kanner kruten hiert eegent Messer an Schneitbriet fir alles an Stécker se schneiden. Dono ass Ënn ugebrode gi an mir hunn alles an Dëppen geheit an zum Schluss mat der Kokosmëllech, Cube an Waasser op gefëllt. Si ass gutt 20 Minutten kache gelooss gi an dono püréiert. An der Mëttesstonn hunn mir ons eis Zopp gutt schmaache gelooss. 


» Détails
Type Offre pédagogique
Responsable(s) Marion
Nom du groupe C2
Âge 6-8 ans
Objectifs (voir p.ex. cadre de référence)
- Fërderen vum Allgemengwëssen
- Fërderen vun der Gruppendynamik
- Spaass um Kachen
-  Hand-Aen Motorik
Nombre d'enfants 10
Champs d'action (max.: 4) Émotions et relations sociales
Créativité, art et esthétique




Geschicht iwwer Autismus

Offre pédagogique

29.10.2020
publié par Stefanie Dall'O
visible au public


D'Kanner hunn sech alleguer eng Decken oder en Këssen geholl an hunn sech dann domadder op den Teppech zesummen gesaat, sou dass et fir si bequem war. Mir hunn den Kanner dunn d'Geschicht ,,Mein Bruder ist anders'' virgelies, wou et ëm een Jong mat Autismus geet. An deier Geschicht gëtt erkläert, wei den Jong sech verhält an aus wei engem Grond hien déi ënnerschiddlech Saachen mëscht.

» Détails
Type Offre pédagogique
Responsable(s) Stefanie
Nom du groupe Cycle 2
Âge 6-8 ans
Objectifs (voir p.ex. cadre de référence) Kanner verstinn, wisou d'Kand mat Autismus sou handelt an kënnen doduerch, dass si dat Wëssen aus der Geschicht krut hunn, méi Verständnis fir verschidden Verhalensweisen opbréngen.
Nombre d'enfants 6
Champs d'action (max.: 4) Émotions et relations sociales
Inclusion




Raum Rollenspiele

Espace / lieu

22.10.2020
publié par Claire Hennico
visible au public


Ech hunn Kanner gefrot wei hinnen den Sall gefält. Dobäi ass raus komm, dass Kanner sech gesteiert fillen dass Bühn matzen am Sall steet an et net wierklech een Eck gëtt wou se roueg eppes liesen oder raschten kennen.

Dowéinst hunn ech dunn Kanner gefrot op si gären den Sall wëllen ëmstellen an hunn hinnen dobäi gehollef, andeems mir bëssen hin an hier probéiert hunn wou Bühn am beschten steet, dass se net ze vill am Wee ass. An mir hunn een Eck gemaach wou Kanner roueg liesen oder raschten kennen an déi aner Seid vum Raum hunn se den Rollespill Eck gemaach.



» Détails
Type Espace / lieu
Responsable(s) Nancy




Kürbisse versenken

Offre pédagogique

20.10.2020 - 20.10.2020
publié par Diane Léon
visible au public


Hunn mat den Kanner een "Spillfeld" gebastelt, wat aus engem Läinduch besteet. Op all Eck gëtt een Laach dran geschnidden vun verschiddenen Gréissten. Ronderëm all Lach gëtt mat enger anerer Faarw gemolt. Am beschten eng Kürbisfarw (orange, beige, hell orange,...) oder eng aner Hierschtfaarw (rout,brong,...). Dann huelen mer an deenen selwechten Faarwen, ewéi Lächer hunn, Bäll. Wann mer z.B. Orange, beige, rout an brong Lächer hunn, huelen mer Stiroporbullen, di mir an deenen selwechten Faarwen molen. Deenen molen mer dann och nach een schéinen Kürbissmond. Dann geet et dreems, dat een zuzwee dat Läinduch unhält an probéiert zesummen, d.h. an Teamaarbecht, dei faarweg Bäll an dat deementspriechend passend faarwegt Lach ze rullen. Een orangen Ball soll och an dat orangt Laach gerullt gi. Wann een Ball an een anert Lach rullt gëtt den Ball erëm op Spillfeld gemaach an si kennen et nach eng kéier probéieren. Dat Team wat Bäll an déi richteg Lächer gerullt huet, huet gewonnen. Sie sollen zesummen mathelef vun gudder Koordinatioun an Taktik Kürbisse versenken. Wann Kanner Loscht hunn, kann den Spillverlaf och mat enger Stoppauer begleet gi. Esou huet herno dat Team gewonnen, wat am séiersten Kürbissbäll an déi richteg Lächer gemaach huet. Esou leieren se, dat dat Spill, an och nach aner Saachen, mei einfach ze léisen sinn, wann een deem aneren nolauschtert, wann een zesummeschafft an wann een sech ofschwätzt.

» Détails
Type Offre pédagogique
Responsable(s) Diane
Nom du groupe Cyle 2
Âge 6-8 ans
Objectifs (voir p.ex. cadre de référence) 1. Kanner sollen sech géigesäiteg ofschwätzen.

2. Sie sollen als Team zesummeschaffen.

3. Sie sollen sech zesummen eng Taktik iwwerleeë, ewéi si am beschten Bäll an di deementspriechend Lächer gerullt kréien.

4. Sie sollen zesummen eng gutt Hand-Aen Koordinatioun unwännen (wann den Ball an een bestëmmtenen Eck rullen soll, sollen si mierken, dat et wichteg ass dat deen een Läinduch niddereg halen muss an deen aneren méi héich.

5. Sie sollen een deem aneren nolauschteren.
Champs d'action (max.: 4) Langue, communication et médias
Mouvement, conscience corporelle et santé




Mir bastlen een Hieschtmännchen

Offre pédagogique

15.10.2020 - 15.10.2020
publié par Nathalie Reichling
visible au public


An Zesummenaarbecht mat der Gemeng kruten mir Helzen Sockelen mat engem hëlzenen Stäbchen gemaach.  

Mir hunn Blieder, Käschten, Spackelter, Äppel, Eechelen asw. gesammelt. D'Blieder hunn mir mat Zeitungen gedréchent. Den Dach wou mir den Männchen gebastelt hunn, hunn mir den Kanner als Beispill een Bild gewisen un deem Sie sech inspiréieren konnten. Unhand vum Beispill hunn si dunn hirer Kreativitéit freien laf gelooss an hiren Männchen sou gestallt wei et hinnen gefält.



» Détails
Type Offre pédagogique
Responsable(s) Folscheid Joy, Reichling Nathalie
Nom du groupe Cycle 3.2
Âge 8-10 ans
Partenaire(s) de coopération Autres
Autres partenaires Commune Kehlen
Nombre d'enfants 5
Champs d'action (max.: 4) Créativité, art et esthétique
Sciences et techniques




On bricole un hibou en bois avec des plumes aux couleurs de l'automne

Offre pédagogique

13.10.2020
publié par Melissa Rocha
visible au public


Nous avons commencé l'activité en montrant aux enfants une photo du résultat final pour leur donner un avant goût de ce à quoi le hibou pourrait ressembler une fois fini. Ensuite nous avons mis la colle chaude ainsi que les plumes à la disposition des enfants pour qu'ils puissent commencer l'activité en toute tranquillité et laisser libre cours à leur imagination quand à savoir comment répartir les plumes. Il y avait des plumes de plusieures couleurs pour que les enfants puissent decider lesquels ils souhaitent utiliser.

» Détails
Type Offre pédagogique
Responsable(s) Yvonne, Melissa
Nom du groupe 3.1.
Âge 8-10 ans
Objectifs (voir p.ex. cadre de référence) 1) Laisser libre cours à son imagination.
2) Trouver un terrain d'entente avec les autres enfants quand à savoir qui colle qu'elle plume à quel endroit.
Nombre d'enfants 10
Champs d'action (max.: 4) Émotions et relations sociales
Créativité, art et esthétique
Mouvement, conscience corporelle et santé




Hierschtblieder

Offre pédagogique

01.10.2020
publié par Stefanie Dall'O
visible au public


Mir sinn all zesummen en Tour trëppelen gaangen an hunn dobäi Blieder, déi um Buedem louchen, opgeraf. An der Maison Relais hunn mer d'Blieder dunn an eng Këscht geluecht mat schwéieren Bicher drop fir dass d'Blieder kéinten dréchnen. 
Déi  gedréchent Blieder hunn mir dann benotzt fir ze bastelen. Als éischt gouf vun all Kand eng Foto gemaach, wou d'Kanner sou maachen wéi wann si eppes geiffen fort blosen. Déi Kanner vun deenen keng Foto däerf gemaach ginn, hunn sech als Alternativ dozou selwer gemoolt. D'Foto (bzw. dat gemoolten Bild) hunn d'Kanner dunn eraus geschnidden an op en Blat gepecht. Doropshin hunn si dann déi gesammelt Blieder nach opgepecht, dass et sou ausgesäit wéi wann si déi geiffen fortblosen. 
Zum Schluss hunn si sech dann iwwerluecht wat nach alles an den Hierscht gehéiert an hunn nach Saachen op d'Bild dobäi gemoolt, wéi zum Beispill verschidden Déieren.

» Détails
Type Offre pédagogique
Responsable(s) Stefanie + Monique
Nom du groupe Cycle 2
Âge 6-8 ans
Objectifs (voir p.ex. cadre de référence) -Kanner kréien Beweegung an entdecken dobäi d'Natur.
-Kanner gesinn wéi eng ënnerschiddlech Aarten vun Blieder et ginn.
-Kanner iwwerleeë wat alles an d'Joreszäit vum Hierscht gehéiert.
-Kanner loossen hirer Kreativitéit beim Molen fräien Laf.
Nombre d'enfants 3
Champs d'action (max.: 4) Créativité, art et esthétique
Mouvement, conscience corporelle et santé




first previous last previous